ტრენინგის მიზანი
ეფექტური მომსახურების(სერვის+) ტრენინგის მიზანია მონაწილეებს ჩამოუყალიბოს მომხმარებელზე ორიენტირებული აზროვნება, გააუმჯობესოს კომუნიკაციისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები და ასწავლოს ის პრაქტიკული მეთოდები, რომლებიც მაღალი ხარისხის მომსახურების მიწოდებას უზრუნველყოფს.
ტრენინგის შინაარსი
კომუნიკაციის არსი და მნიშვნელოვნება
კომუნიკაციის ტიპები: ვერბალური, არაველბარული
კომუნიკაციის პროცესი: გადამცემი, მესიჯი, მიმღები,უკუკავშირი
სუბიექტური რეალობა
კარგი მომსახურების მნიშვნელოვნება
როგორ მოქმედებს კარგი მომსახურება ორგანიზაციის წარმატებაზე,შესაბამისი კვლევის და სტატისტიკური მაჩვენებლების განხილვა
მომსახურების პროცესი
რთულ მომხმარებელთან ურთიერთობა
კონფლიქტური სიტუაციების მართვა
ემოციური ინტელექტი და სტრესის მართვა
NPS მაჩვენებლის დათვლა და შინაარსის განხილვა
ტრენინგის შედეგები
ტრენინგის გავლის შემდეგ მონაწილეები შეძლებენ:
ეფექტურად და თავაზიანად დაუკავშირდნენ მომხმარებლებს სხვადასხვა კომუნიკაციური არხით (პირისპირ, ტელეფონით, წერილობით)
გამოავლინონ და დააკმაყოფილონ მომხმარებლის საჭიროებები და მოლოდინები
გაუმკლავდნენ რთულ და კონფლიქტურ სიტუაციებს პროფესიონალურად
გააძლიერონ ემოციური ინტელექტი და მომსახურების მიმართ სწორი დამოკიდებულება
გაზარდონ კლიენტთა კმაყოფილება და ლოიალურობა
შეიტანონ პოზიტიური გავლენა ორგანიზაციის იმიჯსა და სერვისის ხარისხზე



