top of page
სწავლებისა და განვითარების სკოლა არის საგანმანათლებლო დაწესებულება, რომლის მიზანია მაღალი ხარისხის სწავლებისა და განვითარების

L&D School

ეფექტური მომსახურება

ხანგრძლივობა

10 საათი

ფასი

თანხმდება კორპორატიულად

ტრენინგის მიზანი

ეფექტური მომსახურების(სერვის+) ტრენინგის მიზანია მონაწილეებს ჩამოუყალიბოს მომხმარებელზე ორიენტირებული აზროვნება, გააუმჯობესოს კომუნიკაციისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები და ასწავლოს ის პრაქტიკული მეთოდები, რომლებიც მაღალი ხარისხის მომსახურების მიწოდებას უზრუნველყოფს.


ტრენინგის შინაარსი

  • კომუნიკაციის არსი და მნიშვნელოვნება

  • კომუნიკაციის ტიპები: ვერბალური, არაველბარული

  • კომუნიკაციის პროცესი: გადამცემი, მესიჯი, მიმღები,უკუკავშირი

  • სუბიექტური რეალობა

  • კარგი მომსახურების მნიშვნელოვნება

  • როგორ მოქმედებს კარგი მომსახურება ორგანიზაციის წარმატებაზე,შესაბამისი კვლევის და სტატისტიკური მაჩვენებლების განხილვა

  • მომსახურების პროცესი

  • რთულ მომხმარებელთან ურთიერთობა

  • კონფლიქტური სიტუაციების მართვა

  • ემოციური ინტელექტი და სტრესის მართვა

  • NPS მაჩვენებლის დათვლა და შინაარსის განხილვა


ტრენინგის შედეგები

ტრენინგის გავლის შემდეგ მონაწილეები შეძლებენ:

  • ეფექტურად და თავაზიანად დაუკავშირდნენ მომხმარებლებს სხვადასხვა კომუნიკაციური არხით (პირისპირ, ტელეფონით, წერილობით)

  • გამოავლინონ და დააკმაყოფილონ მომხმარებლის საჭიროებები და მოლოდინები

  • გაუმკლავდნენ რთულ და კონფლიქტურ სიტუაციებს პროფესიონალურად

  • გააძლიერონ ემოციური ინტელექტი და მომსახურების მიმართ სწორი დამოკიდებულება

  • გაზარდონ კლიენტთა კმაყოფილება და ლოიალურობა

  • შეიტანონ პოზიტიური გავლენა ორგანიზაციის იმიჯსა და სერვისის ხარისხზე

  • Facebook
  • LinkedIn

კონტაქტი

Tel: +995 557 005009


L&D School

Continuous growth and development

bottom of page